Kérjük figyelmesen olvassa el vásárlás előtt!
Tájékoztatjuk, hogy webáruházunkban történő vásárlással a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) automatikusan az Ön és az Eladó, Danji Éva egyéni vállalkozó (Székhelye 1149 Budapest, Egressy út 27-29 A2/2/1, nyilv.tart.szám: 20481782, adószáma: 60355368-2-42) között kötött szerződés részévé válnak. A szerződést nem iktatjuk.
Kérjük, hogy csak akkor vásároljon webáruházunkban, ha jelen ÁSZF feltételeit megismerte, és azt maradéktalanul elfogadja. A webáruházban történő vásárlás esetén a jelen ÁSZF valamennyi rendelkezése elfogadottnak tekintendő.
Tájékoztatjuk, hogy az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Ekertv.) rendelkezései szerint az Ön és Danji Éva e.v. között létrejött szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül.
A webáruházban feltüntetett árak 27% ÁFA-t tartalmaznak.
A vásárlás menete
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba!
2. Amennyiben szeretne további terméket a kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot! Ha nem szeretne további terméket vásárolni, akkor
ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát! A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A mennyiség megadását követően válassza a „kosár frissítése” gombot!
3. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni.
4. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
5. Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a
megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
6. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően (automatikus) visszaigazolást kap.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél tartalma alapján minden költséget tartalmaz.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása folyamatosan történik. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja a rendelés feldolgozását. Az általános teljesítési határidő a megrendelés díjának számlánkon történő jóváírásától számított maximum két munkanap. A feldolgozás esetleges késedelméért nem vállalunk felelősséget, ugyanakkor e-mailben tájékoztatjuk, ha a megrendelés teljesítése a szokásosnál tovább tart.
A számlát a csomaggal együtt kézbesítjük.
Fizetési módok
1. Banki befizetéssel a Budapest Bank bármelyik fiókjában
2. Fizetés átutalással
Fontos! A „Közlemény” rovatban minden esetben kérjük feltüntetni a megrendelés tranzakció számát. Csomagját az összeg számlánkon történő jóváírását követően szállítjuk ki. A rendelése átfutási ideje a banki átfutási idők miatt magyarországi utalás esetén 2-3 munkanappal meghosszabbodhat.
3. Pay Pal rendszerén keresztül bankkártyával
Elállás joga
Az elállás a szerződés felbonását jelenti. A Vevőnek lehetősége van a megrendelés visszaigazolásától számított 24 órán belül indoklás nélkül elállni a vásárlási szándékától. Amennyiben a megrendelt árut még nem fizette ki, semmilyen költség a vevőt nem terheli. Ha az áru ellnértéke már ki van fizetve, úgy azt a legrövidebb határidőn beül, de legkésőbb 30 napon belül visszafizetjük az elállás közlésekor megadott bankszámlaszámra átutalással.
Az elállást az info@donumterrae.hu e-mail címen kell közölni.
A Vevő az áru átvételét követő 14 munkanapon belül a 17/1999. (II.5.) Korm. rendeletben foglaltak szerint indokolás nélkül jogosult elállni a szerződéstől, amely esetben a Vevő köteles az átvett árut épségben és hiánytalanul visszaszolgáltatni. Az áru visszaküldésével kapcsolatos kárveszélyt és a visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült egyéb költségeket, az oda- és visszaszállítás költségét a Vevő viseli.
A Vevőt egyéb költség nem terhel, azonban kérhetjük az áru nem rendeltetésszerű használatából, értékcsökkenéséből eredő kárunk megtérítését.
Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Pesti Központi Kerületi Bíróság illetékességét kötik ki.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II. 5.) számú Korm. rendelet szabályai az irányadóak.
A Vevők adatait a szerződések teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tároljuk, azokat harmadik félnek át nem adjuk.
Szállítás
A megrendelt termékek kiszállításáért egységesen 1000 Ft szállítási költséget számolunk fel, de 15000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes az egész ország területén.
A kiszállítás a Magyar Posta futárszolgálatával történik, munkanapokon 8 és 17 óra között. Kérjük, a szállítási cím megadásakor ügyeljen arra, hogy a megadott címen tartózkodjon olyan személy, aki a csomagot az Ön részére át tudja venni. A csomag érkezéséről sms-ben értesítést kap, amennyiben a regisztráció alkalmával megadta mobiltelefonszámát.
Kiszállítási díjat nem számolunk fel, amennyiben átételi helyként a Kadarka Kóstoló-és Borbárt ( VI. Kerület, Király utca 42.) jelöli meg.
Alapértelmezett beállítás a posta általi kiszállítás. Amennyiben az ingyenes átvétel lehetőségével élni szeretne, úgy a szállítási módnál válassza az “Ingyenes átvétel a Kadarka Borbárban” majd nyomja meg a Frissít gombot. A vásárlás végösszege így kiszállítási díjat nem fog tartalmazni.
A Kadarka Borbárban a vásárolt termékek átvételére az áru ellenértékének számlánkon történt jóváírása után van mód. A Kadarka Borbárban a webáruházban megrendelt termékek fizetésére nincs mód. A fizetést minden esetben előre kell rendezni.